Saturday, July 25, 2020

Qirat Khan پرسنیلٹی پروفائل Translation

Name: Qirat  Khan                                         Roll No  2K20/MMC/42

Topic: Personality Profile                               Medium  urdu

Words in original text 1576             Words in translation  1952

قراؑت خان

رول نمبر :42    ایم اے پریویز

میڈ یم : اُردو 


پرسنیلٹی پروفائل

 

کسی شے یا ساخت کا ایک پہلو نظارہ ، انسانی سر کا خاص

خبر لکھنا جدید دور کی کہانی سنانا ہے ، اور پروفائلز ایسی کہانیاں ہیں جو ہم ان لوگوں اور گروہوں کے بارے میں بانٹتے ہیں جو اپنے معاشرے کو بناتے ہیں.

ایک اچھا پروفائل کسی شخص یا آرگنائزیشن کی تصویر پینٹ کرتا ہے پڑہنے والوں کے لئے، وہ کون ہیں اور کیوں کرتے ہیں اس پر روشنی ڈالنا اہم ہے.

اس میں حقیقت اور تفصیل موجود ہونی چاہئے، لیکن اسے خشک یا بورنگ انداز میں نہیں لکھنا چاہئے.

واضح معلومات پہنچائیں اور متعلقہ تفصیلات جتنی تخلیقی اور اصلی حیثیت سے آپ بیان کرسکیں بیان کریں

رنگا رنگ زبان، استعمال کرنے میں انکشافی قیمتیں شامل ہیں،

اور میڈیا میں توجہ دینے والے لوگوں کے ساتھ انصاف کرنے کی کوشش کریں.

مختلف اسٹائل چیک کرنے کے لئے میگزین اور اخبارات پڑھیں.

 

کون یا پروفائل کا کیا کرنا ہے؟

لوگ دوسرے لوگوں کے بارے میں پڑھنا پسند کرتے ہیں.

اس سے کچھ دباؤ ختم ہوجاتا ہے

آپ کو "کامل" مضمون لینے کی ضرورت نہیں ہے.

 

آپ نسبتا اتنا ہی دلچسپ پروفائل لکھ سکتے ہیں چاہے وہ عام آدمی ہو یا پہر دنیا کی مشہور شخصیت.

 

آپ کے پڑھنے والوں کا کہانی سے کتنا اچھا تعلق ہے وہی ہے جو آپ کی کہانی کو بنائے گا یا توڑ دے گا

سڑک پر آنے والا بچہ جو چیمپیئن اسکیٹ بورڈر بننے کے راستے پر ہے ، جنگ کا تجربہ کار ایمپیوٹی ، اس دوست کا دوست جو ایک آنے والا ریپر ہے ، اس ساتھی طالب علم جس نے ابھی ایک آن لائن کاروبار شروع کیا ہے ، وہ استاد ایک عشرہ امن کارپس میں صرف کیا - وہ سب دلچسپ شخصیات کا موضوع ہوسکتے ہیں.کسی تنظیم کی پروفائلنگ کے بارے میں کیا خیال ہے؟ ہوسکتا ہے کہ کسی خواندگی کے مقامی منصوبے ، یا بین الاقوامی ترقی کی حقائق سے متعلق نوجوانوں کے تبادلے کے پروگرام ، یا اسکول پر مبنی غصے کے انتظام کے پروگرام ، یا آپ کے بارے میں کچھ اور معلوم کریں۔ آپ کا کام مشکل سامان فراہم کرنا ہے کہ "کون ، کیا ، کب ، کہاں ، کیوں اور کیسے" ، جبکہ پروگرام کی دیکھ بھال کرنے کے قابل کیوں ہے اس بارے میں کچھ بصیرت کی پیش کش کرتے ہوئے.جب آپ کسی پروفائل سے نپٹتے ہیں ، تو اس کے بارے میں سوچیں کہ جو لوگ ملوث ہیں وہ سب سے الگ ہوجاتا ہے - ان کے کاموں کے بارے میں کیا انوکھا یا قابل ستائش ہے؟ مصیبتوں ، رفاہی اور بے لوث کاروائوں کے مقابلہ میں پیشرفت جیسے ڈرامائی حرکیات پر زور دیں ، یا تنازعات جن کا تخلیقی اور عدم تشدد سے حل کیا گیا ہو.آپ جیسے نوجوان صحافیوں کے لکھے ہوئے پروفائلز امید اور الہام کی داستانیں بن سکتے ہیں۔ وہ اخبارات کے صفحات میں تازہ ہوا کی سانس کی طرح کھڑے ہوں گے جو عام طور پر نوجوانوں کے بارے میں منفی کہانیوں پر توجہ دیتے ہیں

 

پروفائل لکھنا کیسے شروع کریں


 ایک بار جب آپ یہ فیصلہ کرلیں کہ آپ کون یا کون پروفائل میں جا رہے ہیں ، آپ کو کچھ پس منظر کی تحقیق کرنی ہوگی۔ اگر وہ شخص یا گروہ پہلے ہی عوام کی نگاہ میں رہا ہے تو پچھلے اخبار یا رسالے کے مضامین تلاش کریں تاکہ آپ کو معلوم ہو کہ پہلے ہی کون سی معلومات چھپی ہوئی ہے۔ آپ کو بنیادی حقائق کا احاطہ کرنے کی ضرورت ہے ، بلکہ اپنے پروفائل میں کچھ نیا شیئر کرنا بھی ہے۔

اگر آپ مصور / مصنف / موسیقار کی پروفائلنگ کر رہے ہیں تو ، ان کی تیار کردہ کوئی چیز تلاش کریں اور اس کی جانچ پڑتال کریں - کسی اور کی رائے پر بھروسہ نہ کریں… خود ہی اپنے تاثرات حاصل کریں۔اس کے بعد ، آپ کو اپنی کہانی کے حوالے درج کرنے کیلئے ایک انٹرویو یا دو (یا اس سے زیادہ!) کی ضرورت ہے۔ جب آپ کسی گروہ یا تنظیم کے کسی فرد کے ساتھ بات کر رہے ہیں تو ، انٹرویو ختم کرنے سے پہلے آپ سے پوچھیں کہ آپ کس سے بات کریں۔ اور اگر یہ نوجوانوں کا گروپ یا پروجیکٹ ہے تو ، کہانی میں کچھ نوجوانوں کی آوازیں ضرور بنائیں۔ صرف بالغوں کا انٹرویو نہ کریں ، یہاں تک کہ اگر وہ "اختیارات" کے تمام عہدوں پر فائز ہیں۔ انٹرویو ختم ہونے کے بعد ، اپنے نوٹوں یا ٹیپ کو نقل کریں ، اور اس بارے میں سوچنا شروع کریں کہ آپ جس معلومات کو اکٹھا کرتے ہیں اس کا ڈھانچہ آپ کس طرح بنانا چاہتے ہیں۔

 

ڈھانچہ


   جیسا کہ کسی خصوصیت ، کسی نرم خبر کی کہانی ، یا رائے کے ٹکڑے کے ساتھ ، آپ کو ایک کشش لیڈ کے ساتھ ایک پروفائل شروع کرنا چاہئے۔ یہ شخص / تنظیم کے بارے میں ایک عجیب و غریب داستان ہوسکتی ہے ، یا کسی منحرف منظر کی تفصیل ہوسکتی ہے.

 

قاری کی توجہ کو اپنی طرف متوجہ کریں تاکہ انہیں کس کے بارے میں مزید معلومات حاصل ہوسکیں

 

یا جو بھی اس کہانی کے بارے میں ہے

سیسہ کے ساتھ مزہ آئے۔ اگر آپ اسے لکھنے کی کوشش میں پھنس جاتے ہیں تو ، آگے جائیں اور باقی پروفائل لکھیں۔ ایک بار جب آپ کے حقائق سب کے مطابق ہوجائیں تو ، آپ واپس بیٹھ سکتے ہیں ، آرام کر سکتے ہیں ، اور پریرتا سے آپ کی فطری برتری ظاہر ہوسکتی ہے۔

 

اپنی رائے پر بھروسہ کریں۔


اپنی آنت کی پیروی کرو  آپ کی پیش کردہ معلومات کو منطقی طور پر بہنا چاہئے تاکہ ایک قاری آسانی سے آپ کی تفصیل کی پیروی کر سکے۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ متعدد قیمتیں استعمال کرتے ہیں ، لیکن صرف ان کو ایک ساتھ نہ جوڑیں۔

جب آپ ان کے الفاظ پر توجہ دیں اور پھر بھی ان کے معنی بیان کرسکیں تو لوگوں کو پیرافائز کریں۔ استعمال کرنے کے لئے بہترین قیمتیں وہ ہیں جو خاص طور پر رنگین یا "مکے دار" ہیں۔

پروفائل آسان بنائیں۔ کہانی سنانے والے کی آواز کو استعمال کرنا یاد رکھیں - کہانی کو جس طرح سے آپ بتانا چاہیں بتائیں ، یا جس طرح سے آپ اسے اونچی آواز میں بتائیں گے۔  بیان کریں تاکہ آپ کا پڑھنے والا بہت ساری تفصیلات دیکھ سکے اور سن سکے: لباس کی وضاحت ، آواز کا لہجہ ، جسمانی ماحول وغیرہ   یہ معلومات آپ کے پڑھنے والے کو یہ احساس دلاسکتی ہیں کہ کس کا حوالہ دیا جارہا ہے ، اور وہ کہاں ہیں۔ اگر آپ اپنے پڑھنے والے کو ایسا محسوس کرتے ہیں کہ وہ آپ کے پروفائل کے مضمون سے مل چکے ہیں تو آپ کامیاب ہو گئے ہیں. کسی شخص کا انٹرویو کریں اور اس شخص کی زندگی کو بیان کرنے میں ایک موضوع پر توجہ دیں۔ یہ مشق ساخت اور تخلیقی تحریری طلباء کو تخلیقی صلاحیتوں کو تجزیاتی اور تحقیقی صلاحیتوں کے ساتھ جوڑنے کا موقع فراہم کرتی ہے۔ تشکیل طلباء تخلیقی انداز میں تحقیق کرنا سیکھتے ہیں ، جبکہ تخلیقی تحریری طلبا تحقیق کو اپنے تخلیقی کاموں میں ضم کرتے ہیں. انٹرویو ، تحقیق ، اور وضاحتی تحریر کو شامل کرنے والے کاموں کو یکجا کرکے ، تفویض صحافت ، ترکیب ، اور تخلیقی نانفکشن کے عناصر کو جوڑتا ہے۔ سب سے اہم کام جس میں یہ پورا ہوتا ہے وہ ہے کہ تمام شعبوں میں تحقیقی صلاحیتوں کا احترام کرنا۔ اس مشق کے ذریعہ ، طلبا ذاتی انٹرویو کے ذریعے بنیادی تحقیق کرتے ہیں ، اور پھر ان نتائج کو ویب سائٹس اور پرنٹ میٹریل کے ذریعہ ثانوی تحقیق کے ساتھ پورا کرتے ہیں۔ طلباء کو بھی ایک مقالہ کے ساتھ مرکزی موضوع بنانے اور وضاحتی زبان استعمال کرنے کی ترغیب دی گئی ہے ، ایک بار پھر مختلف تحریروں کی مہارتوں کو جوڑ کر.بعد میں جب کسی کورس میں پیش کیا جاتا ہے تو اسائنمنٹ میں اچھی طرح سے کام ہوتا ہے ، اس کے بعد جب انسٹرکٹر کو تحریری اور تحقیق کے بنیادی اصولوں کو روشن کرنے کا وقت مل جاتا ہے۔ اگرچہ میں نے 400 الفاظ کا پہلا مسودہ بیان کیا ہے ، اساتذہ آسانی سے الفاظ کی گنتی کو بڑھا سکتے ہیں۔ در حقیقت ، بہت سے طلبا کو اپنی تلاش کو بانٹنے کے ل a ایک لمبے لمبے ٹکڑے کی ضرورت پڑسکتی ہے۔ میں طلباء کے ساتھ نمونے شیئر کرنے کی سفارش کرتا ہوں ، یا تو اخبارات یا مختصر کہانی کے مجموعوں سے ، لہذا انھیں اس تحریر کے انداز کا بہتر احساس ہو.


شخصیت پروفائل تفویض

 

   شخصیت کی تفویض تفویض آپ کی تحقیقی صلاحیتوں اور آپ کو مجبور اور تخلیقی انداز میں لکھنے کی صلاحیت دونوں کو ظاہر کرتی ہے۔ جس کا آپ انٹرویو کرتے ہو اس کی شخصیت کا پروفائل لکھیں۔ یہ شخص آپ کے معاشرے کا کوئی رشتہ دار ، پروفیسر یا کوئی شخص ہوسکتا ہے. اس خاص شخص سے انٹرویو دیتے وقت اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کا مرکزی خیال ذہن میں ہے۔ مثال کے طور پر ، آپ اپنے دادا سے اس کے فوجی کیریئر ، یا بیرون ملک اس کی تحقیق کے بارے میں کسی پروفیسر سے انٹرویو کرسکتے ہیں۔ ایک اور آئیڈیا کسی ملک گلوکارہ کو کل وقتی میوزک کیریئر کی شروعات کرنے کی کوشش کے بارے میں انٹرویو دے رہا ہے (ذیل میں نمونہ کا اقتباس ملاحظہ کریں)۔ انٹرویو کے ساتھ ہی ، جو ذاتی طور پر ہونا چاہئے ، ثانوی ذرائع سے پس منظر کی معلومات شامل کرنا یقینی بنائیں ، جیسے ویب سائٹ ، اخباری مضامین ، یا اپنے تھیم سے متعلق جریدے کے مضامین.  اس مضمون کو شروع کرنے کے لئے ، 400 الفاظ کا مسودہ لکھ کر شروع کریں جو اس شخص اور شخص سے متعلق موضوع کی کھوج کرتا ہے۔ کسی خاص سامعین پر توجہ مرکوز کرنے کی کوشش کریں جو اس شخص اور تھیم سے سب سے زیادہ دلچسپی یا متاثر ہوگا۔ اپنے مضمون کو تیار کرنے کے لئے کوٹیشن ، ماخذ مواد اور تفصیل استعمال کریں. آپ کا پہلا ڈرافٹ ہونا چاہئے:

 

کسی شخصیت کو متعارف کروانا

 

مناسب سامعین سے بات کریں

 

ایک مرکزی خیال ، موضوع سمیت مرکزی خیال ،

 

موضوع کے اندر اندر شخصیت کی اہمیت کو واضح کریں

 

4. تقریبا 400 الفاظ شامل کریں (جمع یا منفی 50)

 

اپنی کہانی کے اندر کی ترتیب کو بنائیں.

 

جب آپ اپنا مسودہ تیار کرتے ہیں تو ، ذرائع کو شامل کریں اور ترتیب کے کوٹیشن اور وضاحت کے ساتھ اس مواد کے ساتھ کہانی کو وسعت دیں۔ کسی شخص کی طبیعی ترتیب میں انٹرویو کرنا مثالی ہے ، کیوں کہ اس سے آپ شخص کو بہتر احساس دلائیں گے اور آپ کو وضاحتی زبان شامل کرنے کا موقع ملے گا.

 

  نمونہ اقتباس

 

  گلوکار ٹی سی ٹیلر اپنی سفید چرواہا ٹوپی کے نیچے سے مسکرا رہا ہے۔ کہنی پر ٹیبیاں ، گلوکار اپنے بینڈ کے بارے میں بات کرتا ہے اور جہاں انہیں ملک کے موسیقی کے منظر میں جانے کی امید ہے۔ جب وہ بولتا ہے تو ، ڈانس ہال میں رقاص اپنے آپ کو ڈینم اور جوتے میں تیار کرتے ہیں ، رقص نمک فرش پر بکھرے ہوئے اور شرکاء کے ل  تیار ہیں۔ امریکہ کے طرز کی موسیقی میں دلچسپی رکھنے والے میوزک شائقین کو ٹی سی ٹیلر اور اس کے بینڈ فیملی گائے پر گہری نظر رکھنی چاہئے۔  ان کی ویب سائٹ ، ٹی سی ٹییلر ڈاٹ کام کے مطابق ، موسیقی نے ابتدائی بچپن ہی سے ٹیلر کو گھیر رکھا ہے۔ "سینٹرل ٹیکساس میں میرے دادا دادی نے ایک ڈانس ہال چلایا ، اور مجھے ٹیکساس کے کچھ اچھے بینڈوں کی وجہ سے بہت زیادہ نمائش ہوئی۔" ٹیلر اپنے والد کو برسوں سے ڈانس ہال میں کھیلتے ہوئے دیکھتا تھا ، اور اسے معلوم تھا کہ وہ بھی کسی دن سامعین کے لئے کھیلتا ہے۔ سان انتونیو میں مستقبل کے ہوم میکرز آف امریکہ کنونشن میں پرفارمنس کے ساتھ انھیں پہلا موقع ملا ، جہاں انہوں نے تقریبا 1،000 ایک ہزار (www.tctaylor.com/pages.biography.htm) کے سامعین کو محظوظ کیا۔

http://www.unr.edu/cla/engl/cwp/InventionProject/four.html

 

 Practical work carried under supervision of Sir Sohail Sangi, at Institute of Media & Communication Studies, University of Sindh, Jamshoro, Sindh Pakistan

 

Personality Profile

Brief description of a person, publication, broadcast station, or group in terms of a number of relevant parameters. An editorial profile describes a magazine in terms of it departments, features, and general focus. Advertisers use editorial profiles to evaluate the suitability of a publication for their message. A station profile would describe the programming and music offered by a radio or television station. A market profile describes the prospective buyers or audience for a product or service in terms of the demographic and/or psychographic characteristics of the individuals constituting the market.

 

 


No comments:

Post a Comment